Ny på Odder Tandklinik

Ønsker du at blive kunde hos Odder Tandklinik skal du blot kontakte os og lave en aftale hos en af behandlerne. Du kan enten møde op på klinikken, ringe på tlf. 8654 1777 eller sende os en e-mail på mail@odder-tandklinik.dk (husk at man ikke må sende sit cpr.nummer i en åben mail)

Vi har åben for tilgang af nye kunder.

Vi kan rekvirere din journal og røntgenbilleder hos din tidligere tandlæge for dig.

Hvor tit skal vi ses

Hvis du ønsker det, tilbyder vi at indkalde dig til regelmæssigt tandeftersyn. Ved den første undersøgelse tager tandlægen stilling til, hvor ofte vi vil anbefale dig at komme. Det er meget individuelt, hvor ofte det er nødvendigt, det afhænger af hyppigheden af caries, og især af tandkødets tilstand. Det svinger fra 3-15 måneder.

Vi indkalder normalt ved at sende en tid, enten med post, sms eller med e-mail. Fortæl os gerne hvilke dage og tidspunkter på dagen, der passer dig bedst.

Det er også muligt at få et kort eller en e-mail uden en tid på, men med besked om, at nu er det tid til at ringe for en aftale. Det har dog vist sig, at det for mange er svært at administrere, sedlen hænger alt for mange måneder på køleskabet...De fleste har lettere ved at holde rutinen, hvis der kommer en tid. (Også selvom den eventuelt skal ændres).

Du kan selvfølgelig altid ringe for en tid mellem de regelmæssige tjek, når du får brug for det.

Afbud

Har du fået en tid, du ikke kan benytte, vil vi bede dig melde afbud tidligst muligt og senest dagen før kl. 12 på telefon 86 54 17 77.

Ved akut sygdom, ring så tidligt på dagen som overhovedet muligt.  Jo før vi får afbuddet, jo større er sandsynligheden for, at en anden kan få din tid.

Udeblivelser

Det er meget træls for os, hvis du udebliver fra en aftalt tid og vi står med en ”tom stol”. Klinikassistenter og øvrigt personale skal have løn, også når stolen er tom.

Har du selv aftalt tiden kan vi sende en regning ved udeblivelse. Dette er i overensstemmelse med tandlægernes overenskomst med Sygesikringen og beløbet er fastsat herfra.

Er du bange for at glemme din aftale kan vi sende dig en påmindelse på sms dagen før eller samme dags morgen.

Betaling

Ved behandlingens afslutning udskrives regningen med det samme. Da regningen alligevel er færdig inden du har fået jakken på, vil vi gerne, at du tager imod regningen med det samme, så sparer vi nemlig porto på at sende den.

Vi foretrækker kontant betaling, check eller Dankort, men giver 5 dages kredit. Ved større/længere-varende behandlinger betales acontobeløb, således at betalingerne er ajour med den udførte behandling. Der kan oprettes afdragsordning for etablerede kunder.

Sygeforsikringen danmark

Hvis du er medlem af danmark kan vi tilbyde at overføre oplysninger om din behandling elektronisk til danmark.

Tandpine-akutte problemer

Har du fået tandpine, knækket en tand, tabt en fyldning eller andet akut, så ring hurtigst muligt til klinikken. tlf.: 8654 1777.

Vi vil finde en tid tid dig snarest - ved tandpine samme dag. Du skal måske være forberedt på lidt venten, da vi må "putte dig ind" i dagens program.

Opstår der noget akut udenfor klinikkens åbningstid henviser vi til tandlægevagten. Se forsiden under nødbehandling